دستگاه تولید دستمال کاغذی + لیست قیمت 1401

دستگاه تولید دستمال کاغذی چه کارایی دارد؟ یکی از عمده ترین فراورده های مصرفی بهداشتی در جامعه حال حاضر، دستمال کاغذی می باشد. دستمال کاغذی یک کالای لطیف و یکبار مصرف می باشد که معمولا جهت جذب رطوبت آن را بکار می برند. جهت ساخت آن از دستگاه دستمال کاغذی بهره برده می شود. سازندگان این کالا توسط سیستم های خودکار با برق ۳ فاز و نیمه خودکار با برق یک فاز به ساخت آن می پردازند. این مسئله سبب ایجاد موقعیت های شغلی بسیاری شده است.

موسسات معتبر و متنوع تولید کننده این سیستم ها با بهترین سطح کیفی و نازلترین قیمت ها، آماده فروش دستگاه دستمال کاغذی به سازندگان و فعالان این عرصه می باشند. شما به آسانی می توانید به وسیله تماس با متخصصان نمایندگی دستگاه تولید دستمال کاغذی از نرخ به روز این دستگاه آگاه شوید.

 

انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

انواع دستگاه دستمال کاغذی

دستگاه دستمال کاغذی یا دستگاه ساخت دستمال کاغذی دارای انواع متنوعی به شرح زیر می باشد:

  • دستگاه تولید دستمال کاغذی جعبه ای
  • دستگاه خط تولید دستمال کاغذی رولی
  • دستگاه تولید دستمال توالت و حوله ای کاغذی
  • دستگاه خط تولید دستمال کاغذی سفره ای
  • دستگاه تولید دستمال های کاغذی جیبی
  • خط تولید دستمال کاغذی

 

 

دستمال کاغذی همانطور که می دانید یکی از پرمصرف ترین محصولات بهداشتی به حساب می آید. بدین منظور می تواند یک انتخاب مطلوب و مسلما پرسود جهت تاسیس خط تولید دستمال کاغذی باشد. ماشین آلات و دستگاه دستمال کاغذی انواع مختلفی دارند و اصلی ترین آنها جهت ساخت دستمال کاغذی شامل سیستم جعبه زن، سیستم برش دستمال کاغذی، سیستم بسته بندی جعبه ای و سیستم بسته بندی دستمال کاغذی می باشد. این سیستم تمام اتوماتیک می باشد و توانایی این را دارد که به صورت اتوماتیک قطعات تنظیم شده را منتقل نماید. تمام پروسه به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به کارگر و اپراتور انجام می گیرد که از مزایای عمده آن به شمار می آید. خرید دستگاه دستمال کاغذی درست کن جهت راه اندازی خط تولید معمولا به نوع دستمالی که تمایل به تولید آن هستید وابسته است.

 

دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی

 

عمدتا دستمال کاغذی همانطور که بیان شد بسیار پر مصرف می باشد و در مصارف خانگی، مراسمات، هتل ها و… بکار برده می شود. ولی تا کنون به تجارت و مقدار سود حاکی از راه اندازی خط تولید دستگاه دستمال کاغذی فکر نموده اید؟ نخستین گام به منظور اینکه بدانید تجارت این کار سود آور است یا خیر، بایستی سرمایه گذاری، هزینه و بهره این تجارت را ارزیابی کنید. تجارت دستمال کاغذی یک کار خیلی سود ده می باشد که می تواند با سرمایه کم هم آغاز شود.

 

دستگاه دستمال کاغذی خانگی

دستگاه دستمال کاغذی خانگی یکی از انواع دستگاه ساخت دستمال کاغذی می باشد که می تواند با برق یک فاز خانگی کار کند. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل با توجه به خصوصیات و امکاناتی که دارد بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. همچنین از اهمیت زیادی جهت خرید و آغاز تولید دستمال کاغذی در خانه برخوردار می باشد.

این نوع دستگاه دستمال کاغذی یکی از روش های خرید به صرفه و اقتصادی در بازار می باشد. این سیستم در بازار و مراکز فروش لوازم خانگی با نرخی مناسب عرضه شده است. جهت ساخت اقسام متنوع دستمال کاغذی رولی در خانه و نهاد ها بایستی از دستگاه دستمال کاغذی خانگی بهره برد که در این سیستم از نیروی الکتریسیته و بخار بهره برده شده است. این نوع سیستم خانگی شامل دو بخش می باشد به گونه ای که در بخش دوم می توان دست به ساخت انواع متریال و مواد اولیه زد. از این سیستم های صنعتی کاربردی می توان در بازار های جهانی بهره برد. فیلم دستگاه دستمال کاغذی خانگی را می توان در سایت های معتبر مشاهده نمود و با کارایی آن آشنا شد.

 

دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات

 

دستگاه دستمال کاغذی فول کات

یکی از سیستم ها و ماشین آلات کاربردی جهت ساخت اقسام دستمال کاغذی، دستگاه دستمال کاغذی فول کات می باشد. این سیستم، دستمال کاغذی ها را می تواند در مدل های گوناگونی طراحی نماید. استفاده از دستمال کاغذی اخیرا خیلی زیاد بوده است و این کالا جز اقلام مصرفی خانوار ایرانی به شمار می آید. می توان با تاسیس یک خط ساخت دستمال کاغذ به سود دهی خیلی بالایی رسید.

یکی از مشهورترین و محبوب ترین مدل دستگاه دستمال کاغذی فول کات، سیستم خودکار ۴ لاین می باشد. این دستگاه می تواند روال ساخت را با سرعت خیلی بالایی پیگیری نماید. با خرید این سیستم ۴ لاین در یک شیفت کاری که تقریبا ۸ ساعت می باشد می توان دست به ساخت حدودا ۱۸ هزار جعبه دستمال کاغذی نمود.

این سیستم همواره شامل رول بالابر خودکار و پنوماتیک، رول باز کن با سامانه پنوماتیک و هوشمند، مهار فشار امباس هوشمند و پنوماتیک، سامانه اخطار در زمان پایان رول ها در جلو و عقب سیستم به شیوه مجزا و مشخص و با پیام متنی و چند خصوصیت ویژه دیگر می باشند.

افزون بر این، این دستگاه دستمال کاغذی مخصوصا در مدل های خودکار، برش خیلی مشخص و دقیقی دارند. محصول پایانی شما کاملا تمیز و ظریف آماده ارائه می باشد. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات را می توان از سایت های معتبری در این حیطه مشاهده نمود. شما می توانید جهت آگاهی از قیمت به روز این دستگاه به این سایت ها مراجعه نمایید.

 

نحوه تولید دستمال کاغذی توسط دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

نحوه تولید دستمال کاغذی توسط دستگاه

ساخت دستمال کاغذی به وسیله دستگاه دستمال کاغذی شامل ۴ مرحله اساسی و مهم می باشد. خمیر، رنگ، پرس و برش من جمله مراحل عمده جهت ساخت دستمال کاغذی می باشند. پروسه ساخت تولید دستمال کاغذی خیلی راحت می باشد و می توان فقط با یک دستگاه تولید دستمال کاغذی و سرمایه اندک آن را آغاز کرد. مراحل تولید به صورت دقیق عبارتند از:

  • خمیر

در مجموع دستمال کاغذی از قطعات کوچک چوب درختان ساخته می شود. شیوه کار بدین صورت است که قطعات چوب بریده شده به شکل ورقه های ظریف و نازک برش داده می شوند و در طول پروسه شیمیایی به خمیر چوب مبدل می شوند. پس از آن خمیر به دست آمده جهت تفکیک مواد شیمیایی به سیستم شوینده وارد می شود. در این مرحله توسط مواد سفید کننده گیاهی، مواد فیبر حذف می شوند. چنانچه دوست داشته باشید دستمال کاغذی رنگی تولید نمایید بایستی رنگ مدنظر خود را به آن بیفزایید.

  • رنگ

از مراحل ساخت دستمال کاغذی توسط دستگاه دستمال کاغذی، رنگ می باشد. همانگونه که بیان شد در طول پروسه خمیر کردن، رنگ دستمال سفید می شود. چنانچه تمایل به تولید دستمال کاغذی رنگی دارید، می توانید به آن رنگ مورد نظر را اضافه نمایید.

  • پرس

در مرحله بعدی خمیر ایجاد شده بر روی سیلندر ها به طور کامل پرس می شوند. در واقع در این مرحله خمیر مورد نظر خشک شده و میزان تراکم مورد نظر می رسد.

 

مشاوره خط تولید دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

  • از دیگر مراحل ساخت دستمال کاغذی توسط دستگاه دستمال کاغذی که مرحله پایانی هم می باشد برش می باشد. در این مرحله دستمال کاغذی خشک شده و برای برش و بسته بندی آماده می شود. این مرحله اهمیت زیادی در فراورده پایانی دارد.
    مشاوره خط تولید دستمال کاغذی

راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی و خرید دستگاه دستمال کاغذی معمولا با سختی ها و چالش های بسیاری همراه است. راه اندازی خط تولید این محصول اگرچه امکان دارد یک فعالیت اقتصادی سود ده باشد ولی در آغاز مسیر جهت اخذ مجوز های ضروری احتیاج به یک همراه معتبر و مطمئن دارید.

موسسات معتبری در این حیطه موجود می باشند که این قابلیت و تبحر را دارند که شما را از همان آغاز کار تا هنگام اخذ مجوز ها و در پایان بازاریابی و فروش محصولات همراهی و کمک نمایند. شما می توانید مشاوره های ضروری در خصوص شیوه سرمایه گذاری و تهیه دستگاه های مورد نظرتان را از این موسسات دریافت کنید. این مراکز از کلیه پیش نیاز های خود جهت کاهش مدت زمان اخذ مجوز ها بهره خواهد برد. ضمنا چنانچه پرسش یا مشکلی در خصوص بازاریابی و فروش این محصولات خود دارید می توانید از مشاوره متخصصان این موسسات یاری بگیرید.

 

ویژگی های دستگاه دستمال کاغذی

دستگاه دستمال کاغذی دارای خصوصیاتی به شرح زیر می باشد:

  1. ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش شامل راه اندازی و آموزش شیوه نصب و راه اندازی دستگاه و بکارگیری آن
  2. ماشین آلات در خط تولید دستمال کاغذی رولی افزون بر سیستم چاپ و امباس تجهیز شده به سیستم پرفراژ هم می باشند.
  3. ماخذ تغذیه سیستم ها، برق یک فاز خانگی ۲۲۰ ولت و یا برق ۳ فاز صنعتی ۳۸۰ ولت می باشد.
  4. ماشین آلات با توجه به تقاضای مشتری تجهیز شده به سیستم چاپ و سیستم امباس می باشند.
  5. این دستگاه شامل امکان اتصال ماشین اسپری برای خوشبو نمودن دستمال های ساخته شده می باشد.
  6. تجهیز شده به اقسام سیستم برش و سیستم بسته بندی با توجه به سفارش کاربر
  7. تجهیز شده به سیستم فرمان کامپیوتر خودکار و هوشمند
  8. امکان اتصال سیستم چاپ دستمال کاغذی در چندین رنگ بر اساس فناوری روز دنیا.

 

ویژگی های دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی

درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی به میزان تولید و گوناگونی محصولات ساخته شده شما بستگی دارد. براساس آخرین آمار سالانه حداکثر ۱۶۰ هزار تن دستمال کاغذی در کشور ایران ساخته و استفاده می شود. اکنون چنانچه شما هم برنامه مشخص و درستی جهت تولید دستمال کاغذی داشته باشید قطعا می توانید به درآمد مطلوب و سودآوری ایده آلی برسید. ساخت دستمال کاغذی به علم و تبحر ویژه ای احتیاج ندارد چرا که متریال و مواد اولیه که همان کاغذ تیشو می باشد دچار تحولات زیادی نمی شود و توسط دستگاه دستمال کاغذی تنها در سایز های استاندارد برش می خورد و بسته بندی می شود. تنها لازم است بسته بندی مطلوبی و زیبایی داشته باشد و نیز از متریال باکیفیتی جهت ساخت دستمال کاغذی بهره ببرید که بتوانید به موقعیت بالایی در میان دیگر رقبا برسید.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک

قیمت دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک در بازار های موجود معمولا متغیر می باشد. این اختلاف قیمت می تواند از فاکتور های متنوعی سرچشمه بگیرد. از عمده ترین موارد اثرگذار بر قیمت دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک می توان کشور سازنده، خودکار و نیمه کار بودن سیستم، فناوری استفاده شده در طراحی و تولید خط تولید و حجم تولید آن را نام برد.

 

 

درآمد کارگاه با دستگاه تولید دستمال کاغذی

قیمت دستگاه دستمال کاغذی

در قیمت دستگاه دستمال کاغذی موارد متنوعی دخیل می باشند که برای کاربران بایستی به صورت واضح و روشنی یادآوری شوند. دستگاه دستمال کاغذی نرخ های متفاوتی دارد که مطابق عوامل گوناگونی مشخص می شود من جمله:

  • اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن

خودکار یا نیمه خودکار بودن این سیستم در قیمت آن اثرگذار می باشد. سیستم خودکار از سرعت و فناوری توسعه یافته ای برخوردار است. قیمت این سیستم به علت این که برای خط تولید با حجم بالا بکار می رود و بکارگیری نیروی انسانی را به حداقل می رساند کمی متفاوت تر می باشد. این دستگاه دستمال کاغذی معمولا سرعت بالاتری دارد سطح کیفی عملکرد بیشتری دارد و کلیه مراحل تحت نظر یک اپراتور صورت می گیرد.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی نیمه خودکار مطابق سرعت و دخیل بودن عوامل انسانی بیشتر در قیاس با انواع خودکار آن پایین تر است. این سیستم جهت خط تولید با حجم پایین مطلوب است.

  • سطح کیفی قطعات

مورد دوم اثر گذار در قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی، سطح کیفی قطعات استفاده شده در آن می باشد. قیمت سیستمی که قطعات آن اورجینال باشند و از با کیفیت ترین نوع ساخته شده باشد متمایز است. سیستمی که قطعات آن اورجینال و درجه یک باشند ماندگاری بیشتری دارند و می تواند برای سال های زیادی بکار برده شوند. این سیستم برای خط تولید اقتصادی و به صرفه می باشد.

 

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک

 

  • کشور سازنده

از دیگر موارد اثر گذار بر قیمت دستگاه دستمال کاغذی کشور سازنده آن می باشد. بعضی از کشور هد به علت تکنولوژی بالایی که در تولید این سیستم عرضه می نمایند سیستمی با سطح کیفی عالی و با قیمتی بیشتر عرضه می دهند. از طرف دیگر بعضی از این کشور ها در ساخت این سیستم با سطح کیفی پایین تری عمل می کنند و این مسئله سبب می شود نرخ سیستم ساخته شده از این کشور کمتر باشد.

  • سرعت سیستم

سرعت دستگاه دستمال کاغذی هم در قیمت آن اثرگذار می باشد. نرخ دستگاهی که سرعت بیشتری داشته باشد بالاتر می باشد. اگرچه بهتر است بدانید نرخ دستگاهی که بیشتر است با بالا رفتن مقدار تولید که منتهی به بالا رفتن میزان سود می شود به حساب تولیدکننده برمی گردد.